reklama

prima pensiera

tak ma napadlo, že možno máme skutočne ťažký a komplikovaný život len preto pretože to sami takto chceme.......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... predsa... keď človek chce ísť nakupovať, ide nakupovať a je to...

nepotrebuje zapisovať to, že práve cíti potrebu musí ju uspokojiť, potom potrebuje info o nákupe, ktoré následne vyhodnocuje vyberá správnu alternatívu ktorú potom premieňa na konkrétny nákup...

tak ma napadlo..... prečo nepovedať : mal som chuť na sladké tak som šiel kúpiť tyčinku 

aj keď by to olo vlastne to isté. Predpokladám teda... mám taký pocit, že takto si život len komplikujeme a už je prirodzené, že to inak ani nejde.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

veď ak by to nebolo takto popísané, tak by to bolo príliž triviálne a jednoduché, a kto nechce v dnešnej dobe vyzerať vyspelo? Skôr ma napadlo, ak by sme premýšľali inak, ako by sme sa uberali vpred....

možno by sme premýšľali skôr nad budúcnosťou... ja neviem...

išiel som spať a pritom som sa "drtil" poučku z marketingu a premýšľal som, čo ak to napíšem trocha jednoduchšie a zrozumiteľnejšie? bude to to isté, ale ... zoberú mi to?

Neviem. Napísal som to dosť zložito ako sa na vysokoškoláka patrí (tak ná to aspoň tvrdia) 

možno je predsa len lepšie ak bude všetko tak jednoducho zložité..... 

Michal Gallik

Michal Gallik

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas píšem. Niekedy viac, niekedy menej. Moje témy sú rôzne. Je to blog - a teda moje názory. Zaujíma ma politika, ekonomika, ekonómia, život ľudí. preto toto sú nosné témy. Blog nemá snahu riešiť témy, len ich rozvinúť a pridať k nim môj pohľad.Vo voľbách do NRSR 2020 kandidujem na kandidátke SaS.Člen iniciatívy KAPA12.http://kapa12.sk/web: www.michalgallik.sk/insta: https://www.instagram.com/gallik1/fb: https://www.facebook.com/MichalGallikPSK/twitter: https://twitter.com/gallik1 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu